Spectaculair slotweekend

Op zaterdag 29 en zondag 30 september wordt een veelzijdig programma gepresenteerd. Met dans, muziek, zang, theater en huiskamertoneel worden verleden en heden van de wijk op veelkleurige wijze verbeeld. De optredens vinden plaats in de kapel en de tuin van de Zusters van Liefde, in het stadspark en op diverse plekken in de Veestraat, Nieuwstraat en Zeeheldenbuurt. Ook in het Zuiderkwartier zijn er verrassende acts voor jong en oud en er worden rondleidingen in de Gerardus Majellakerk georganiseerd.

Het programma wordt samengesteld i.s.m. Factorium Podiumkunsten, Stadsmuseum Tilburg, Fontys Hogeschool voor de Kunsten en ContourdeTwern. Daarnaast is er deelname van bewoners, schoolkinderen van De Triangel en verschillende verenigingen uit de wijk. Een unieke gelegenheid om dit ‘volkse’ stukje Tilburg te beleven! Alle activiteiten zijn gratis.

Komende week wordt in de wijk Trouwlaan een programmafolder huis-aan-huis bezorgd. Deze is ook verkrijgbaar op diverse plekken in de stad en op alle activiteitenlocaties tijdens het weekend van 29-30 september. Op donderdag 20 september biedt de Tilburgse Koerier ruimschoots aandacht aan dit slotweekend.

Open en/of download het programma van het Slotweekend (PDF-bestand).